Pomoc informatyczna, helpdesk

Nawet w najlepiej prosperujących przedsiębiorstwach zdarzają się momenty, w których technologia zawodzi. Wszelkie awarie, usterki lub błędy krytyczne programów mogą wstrzymać działalność firmy na wiele godzin, jeśli nie dni. Straty wynikające z takiej sytuacji kosztują zazwyczaj bardzo dużo – wstrzymanie produkcji lub brak możliwości obsługi klientów to realne szkody, które łatwo przeliczyć na pieniądze.

Całodobowa dostępność, umiejętność radzenia sobie w wyjątkowych sytuacjach oraz szybki czas reakcji to cechy, którymi wyróżnia się fachowa pomoc informatyczna Wrocław ma pod tym kątem wiele do zaoferowania. Znajduje się tu wiele ośrodków kształcących wykwalifikowanych pracowników, z usług których korzystamy. Dzięki naszej polityce kadrowej Klienci otrzymują nieograniczony dostęp do ekspertów w tej dziedzinie. Ich kompetencje nie obejmują wyłącznie wiedzy z zakresu technologii informatycznych – posiadają także rozwinięte kompetencje społeczne. Przekazywanie informacji oraz sposobów rozwiązania problemów odbywa się w taki sposób, aby nawet osoby niezaznajomione z nowoczesnymi technologiami były w stanie wykonać polecenia zdalnie. Jest to ważne także w momentach, w których trzeba zlokalizować źródło problemów.

Pomoc IT w trudnych sytuacjach

Helpdesk jest rozwiązaniem służącym użytkownikom wsparciem oraz eliminacją problemów związanych z szeroko pojętą branżą IT.

Naprawa krytycznych awarii i innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu infrastruktury IT może odbywać się zdalnie, ale czasem wymagana jest wizyta specjalisty na miejscu. To również wchodzi w zakres naszej oferty. Ponadto systemy IT są na bieżąco monitorowane przez pomoc informatyczną. Bardzo często wystąpienie problemu zostaje wychwycone jeszcze zanim zauważą je pracownicy firmy, w wyniku czego naprawa przebiega znacznie szybciej.

Pomoc informatyczna opiera się na zasadzie outsourcingu. Oznacza to, że firmy korzystające z tej usługi nie muszą zatrudniać na własną rękę informatyków, często na cały etat. W ten sposób można zaoszczędzić więcej pieniędzy. Ponadto uzyskuje się dostęp do eksperckiej wiedzy.

Zakres oferowanych usług informatycznych, włącznie z długością ich trwania, każdorazowo ustalamy z naszymi Klientami, aby mogli uczestniczyć w całym procesie. Potrafimy dostosować się do potrzeb sygnalizowanych przez zleceniodawców. Niezależnie od tego, jak wielka jest firma, oraz jaki jest profil jej działalności, potrafimy sprostać wszelkim wymaganiom.

Dzięki usłudze pomocy informatycznej Helpdesk otrzymują Państwo zespół doświadczonych specjalistów. Są oni dostępni przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. To gwarantuje brak przestojów w pracy w krytycznych momentach.

Jeśli interesuje Państwa świadczona w profesjonalny sposób pomoc informatyczna Wrocław jest miejscem, w którym można nas znaleźć. Z przyjemnością przybliżymy szczegóły oferty i przygotujemy wycenę. W tym celu wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Działamy także na terenie innych miast Polski. Szczegóły można znaleźć na naszej stronie internetowej.

TOP